نمونه سوالات فنی و حرفه ای،کاردانش،بانک ایمیل،مقالات دانشجوئی

ارائه بهترین نمونه سوالات فنی و حرفه ای ،کاردانش ، بانک ایمیل،مقالات دانشجوئی

نمونه سوالات فنی و حرفه ای،کاردانش،بانک ایمیل،مقالات دانشجوئی

ارائه بهترین نمونه سوالات فنی و حرفه ای ،کاردانش ، بانک ایمیل،مقالات دانشجوئی

نمونه سوال کاربر رایانه

نمونه سوال تئوری کاربر رایانه مطابق با استاندارد فنی حرفه ای و کاردانش

بیش از 80 تست قابل استفاده برای رشته های کامپیوتر ،حسابداری و امور اداری

خرید و دانلود - 3000 تومان

آموزش پرورش قارچ خوراکی

پکیج کامل و جامع آموزش پرورش قارچ به زبان فارسی

آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی با توضیحات فارسی به صورت جامع و کامل

آموزش پرورش قارچ خوراکی در مقیاس های خانگی تا کارگاهی و صنعتی

بهترین فرصت درآمد سازی حتی در منزل

بیش از 4 ساعت آموزش فارسی پرورش قارچ های خوراکی


بدون نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی و بدون نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری
به همراه آموزش پرورش توت فرنگی درون منزل به عنوان هدیه

پکیج اوریجینال و بسیار شکیل


قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر ها 
ادامه مطلب ...

نمونه سوال تعمیر ماشینهای الکتریکی درجه 2

بیش از 400 عدد نمونه سوال تعمیر ماشینهای الکتریکی درجه 2 مطابق با استاندارد فنی و حرفه ای و کاردانش


خرید و دانلود - 5000 تومان

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه 60 میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نمونه سوالات درودگری درجه 2

بیش از 5 دوره و بالای 300 عدد نمونه سوال درودگری درجه 2  مربوط به رشته های درودگری،تزئینات داخلی چوبی،کابینت سازی چوبی و منبت کاری مطابق با استاندارد فنی و حرفه ای و کاردانش به همراه پاسخنامه

خرید و دانلود - 4000 تومان