نمونه سوالات فنی و حرفه ای،کاردانش،بانک ایمیل،مقالات دانشجوئی

ارائه بهترین نمونه سوالات فنی و حرفه ای ،کاردانش ، بانک ایمیل،مقالات دانشجوئی

نمونه سوالات فنی و حرفه ای،کاردانش،بانک ایمیل،مقالات دانشجوئی

ارائه بهترین نمونه سوالات فنی و حرفه ای ،کاردانش ، بانک ایمیل،مقالات دانشجوئی

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین یا تولید آن به این صورت است که شما با استفاده از نرم افزار خاصی میتوانید بیت کوین رایگان بدست آورید و آن را هر طور که مایل بودید خرج کنید  .

 

استخراج بیت کوین با مرورگری توانا که میتوان هم به عنوان یک مرورگر سریع و امن از آن استفاده کرد و هم به استخراج بیت کوین پرداخت کافیست تا پس از نصب مرورگر وارد حساب کاربری خود شوید و از آن استفاده کنید نیازی به انجام کاری برای استخراج بیت کوین نیست ، این سیستم به صورت خودکار کار استخراج را انجام خواهد داد . 

 

ماین کردن بیت کوین یا استخراج آن با نرم افزار

برای ماین کردن یا استخراج دو راه نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد که برای راه دوم شما نیاز به سرمایه گذاری با حداقل مبلغ 6 میلیون تومان برای تهیه یک دستگاه ماینر دارید اما نرم افزار های زیادی هم برای استخراج بیت کوین طراحی شده اند که بهترین آنها مرورگر استخراج بیت کوین می باشد که میتوانید آن را ازاینجا دانلود کنید.

دانلود مرورگر

مرورگر CryptoTab با استفاده از الگوریتمی ساخته شده است تا در معادن استخراج بیت کوین به صورت کاملا حرفه ای و امن کار ماینینگ بیت کوین را با استفاده از سیستم عامل ویندوز به راحتی انجام دهد ، شما نیازی به خریداری سخت افزار اضافی ندارید و کافیست مرورگر را دانلود و نصب کنید تا کار استخراج به صورت خودکار شروع شود .

علاوه بر این مروگر شما میتوانید از سیستم های دیگر آن نیز بهره ببرید مانند افزودنی های مرورگر های دیگر ( فایر فاکس ، کروم و … ) و یا از نسخه تحت وب آن نیز میتوانید استفاده کنید اما پیشنهاد میشود حتما از مروگر آن استفاده کنید چرا که سرعت درآمد شما را تا 8 برابر افزایش می دهد و استخراج بیت کوین را به صورت رایگان تجربه خواهید کرد .

 

آموزش cryptotab کریپتو تب

اولین اقدام اینه که از طریق مرورگر گوگل کروم به سایت CryptoTab برید و مطابق شکل زیر افزونه را نصب کنید

استخراج بیت کوین رایگان

در مرحله بعد روی گزینه Download CryptoTab Browser کلیک کنید. و بعد روی Accept and Install مانند تصویر زیر کلیک کنید .

استخراج بیت کوین

پس از دانلود آن را مانند سایر نرم افزار ها نصب کنید زمانی که نصب کامل شد آن را اجرا کنید میتوانید از آن به عنوان یک مرورگر سریع و امن نیز استفاده کنید چرا که از هسته کروم استفاده میشود.

 
در تصویر زیر بخش های این مرورگر را شرح میدهیم .
 
استخراج بیت کوین
 
  • بخش 1 : این گزینه برای اجرای تب استخراج می باشد در زمانی که شما مرورگر را بسته اید و مجدد آن را اجرا کرده اید با کلیک بر روی این آیکون عملیات استخراج شروع میشود .
  • بخش 2 : در این بخش شما مقدار ساتوشی های خود را مشاهده میکنید که میزان حداقل برداشت برابر با 0.00001 می باشد .
  • بخش 3 : قیمت لحظه ای بیت کوین به دلار و درآمد شما به دلار را محاسبه میکند.
  • بخش 4 : سرعت استخراج بیت کوین را نمایش میدهد که در تصویر بالا بر روی 81.8 h/s  میباشد که میتوانید با کنتلر آبی رنگ آن را کم و زیاد کنید ( در واقع منابع سیستم را بیشتر یا کمتر در اختیار استخراج قرار میدهید )
  • بخش 5 : میزان درآمد بدست آمده را نمایش میدهد .
  • بخش 6 : درآمد شما از زیر مجموعه هاست
  • بخش 7 : تعداد زیر مجموعه های شماست
  • بخش 8 : منوی کاربری که در تصویر زیر به آن به صورت کامل اشاره میشود

بیت کوین

در این منو هم مانند صفحه قبلی به آمار درآمد و میزان منابع دسترسی دارید اما نکته حائز اهمیت در این منو این است که حتما باید وارد اکانت کاربری خود شوید چرا که باعث میشود تا اطلاعات شما هرگز پاک نشود ، نیازی به ثبت نام نیست کافیست از اکانت های فیسبوک و یا گوگل استفاده کنید. برای اینکار از قسمت You can use same account on multiple devices. اقدام به ورود کنید.

بیت کوین

 
کار تمام است شما وارد مرحله استخراج بیت کوین شده اید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد